Δευτέρα, 25 Ιούνιος 2018 03:07

Κεράσια πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και γεύση

Τα κεράσια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, γεμάτα βιταμίνες A, C, B, κάλιο, φώσφορο, μαγνήσιο και ασβέστιο. Είναι γεμάτα φυτοστερόλες, ουσίες οι οποίες μας γεμίζουν ενέργεια.

Έρευνες έχουν δείξει ότι η επαρκή ποσότητα φυτοστερολών συμβάλουν στη μείωση της χοληστερόλης. Καταναλώνοντας κεράσια αυξάνεται η φυσική άμυνα του οργανισμού καταπολεμώντας τις ασθένειες. Επίσης τα κεράσια περιέχουν αντισηπτικές ιδιότητες οι οποίες δρουν ενάντια σε λοιμώξεις και φλεγμονές. Μειώνουν το στρες, την πνευματική και σωματική κόπωση, εξάλλου δεν είναι τυχαίο που τα βρίσκουμε σε αφθονία την περίοδο των σχολικών εξετάσεων. Δρουν ως αποτοξινωτικά για το ήπαρ, τη χολή και γενικότερα για τον οργανισμό. Επίσης ευνοούν την καλή λειτουργία του ουροποιητικού συστήματος καθώς είναι διουρητικά. Ακόμη λόγω τον φυτικών ινών που περιέχουν ευνοούν την καλή λειτουργία του εντέρου.
Ο φρέσκος χυμός κερασιού συμβάλει στη καλή υγεία των δοντιών.Είναι χωνευτικά και χαμηλά σε θερμίδες,ένα κεράσι περιέχει 4 θερμίδες.