Δευτέρα, 21 Οκτώβριος 2019 08:19

Η γλυκοπατάτα και τα διατροφικά της οφέλη

Οι γλυκοπατάτες έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Β6. Η βιταμίνη Β6 βοηθά στη μείωση της χημικής ομοκυστεΐνης στο σώμα μας. Η ομοκυστεΐνη έχει συνδεθεί με εκφυλιστικές ασθένειες, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών προσβολών.

 
Είναι μια καλή πηγή βιταμίνης C. Ενώ οι περισσότεροι γνωρίζετε ότι η βιταμίνη C είναι σημαντική για να μας προφυλάξη από το κρύο και τους ιούς της γρίπης, λίγοι γνωρίζετε ότι αυτή η βιταμίνη παίζει σημαντικό ρόλο στο σχηματισμό των οστών και των δοντιών, την πέψη, και το σχηματισμό των κυττάρων του αίματος. Βοηθάει στην επιτάχυνση της επούλωσης του τραύματος, παράγει κολλαγόνο το οποίο βοηθά στη διατήρηση της νεανικής ελαστικότητας του δέρματος και είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση του άγχους.
 
 
Επίσης περιέχουν σίδηρο και είναι μια πολύ καλή πηγή μαγνησίου και καλίου.