Πέμπτη, 21 Ιούνιος 2018 19:17

Βραδινές συνήθειες για να χάσεις τα περιττά κιλά

Έχεις κάποια περιττά κιλά και θέλεις να τα χάσεις;

Ακολούθησε ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής σε συνδυασμό με άθληση και πρόσθεσε τις παρακάτω βραδινές συμβουλές για να το πετύχεις πιο γρήγορα.


- Το τελευταίο γεύμα φρόντισε να είναι 3 με 4 ώρες πριν πέσεις για ύπνο π.χ. αν κοιμάσαι στις 11 μέχρι τις 7 καλό είναι να έχεις δειπνήσει και όχι μισή ώρα πριν κοιμηθείς.

- Πιες μία ώρα πριν ξαπλώσεις το πολύ δύο ποτήρια νερό έτσι ώστε να μην ξυπνάς κατά τη διάρκεια της νύχτας για να επισκεφτείς την τουαλέτα. Το νερό αποβάλλει τις τοξίνες και ξυπνά τον μεταβολισμό.

- Αν κατά τη διάρκεια της νύχτας ξυπνήσεις και θες οπωσδήποτε να φας κάτι τότε προτίμησε κάτι υγιεινό και σε μικρή ποσότητα. Λίγο γάλα, μισό φρούτο, 2 φρυγανιές, ένα μικρό κομματάκι μαύρη σοκολάτα είναι μία καλή επιλογή.

- Προετοίμασε από το βράδυ το πρωινό σου, το μεσημεριανό σου και τα ενδιάμεσα σνακ αν δεν έχεις χρόνο το πρωί, έτσι δεν θα βρεις την δικαιολογία ότι δεν πρόλαβες οπότε θα πάρεις κάτι απ'έξω.