Πέμπτη, 20 Σεπτέμβριος 2018 13:24

Απέκτησε αυτές τις υγιεινές συνήθειες και χάσε τα περιττά κιλά για πάντα !!!

Έχεις κάποια περιττά κιλά και θες να τα χάσεις, αν ακολουθήσεις αυτές τις υγιεινές και ευχάριστες συνήθειες θα τα χάσεις για πάντα. 


Πρώτα απ'όλα, βάλε στόχους, πόσα κιλά θες να χάσεις, για ποιο λόγο θες να τα χάσεις και απέκτησε πλέον πιο υγιεινές συνήθειες. Δεν χρειάζεται να πεινάσεις για να χάσεις τα περιττά κιλά, αργά και σταθερά με υπομονή και θέληση θα τα καταφέρεις. Με αυτό τον τρόπο τα κιλά που θα χάνεις δεν θα τα ξαναπάρεις γιατί ο οργανισμός σου δεν θα πάθει ''σοκ΄΄ .Πιο συγκεκριμένα ξέχνα τη λέξη δίαιτα και αντικατέστησε την με την διατροφή, μην αφήνεις τον οργανισμό σου νηστικό, φτιάξε ένα πρόγραμμα διατροφής με υγιεινές και θρεπτικές τροφές που σου αρέσουν και γέμισε το ψυγείο σου και τα ντουλάπια σου μόνο με αυτές. Φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας, θαλασσινά, βρώμη, γαλακτοκομικά με χαμηλά λιπαρά, ψωμί-κριτσίνια-παξιμάδια ολικής, μαύρη σοκολάτα κτλ..
Βγάλε από το πίσω μέρος της ντουλάπας σου το στενό πλέον παντελόνι και βάλτο σε σημείο που να το βλέπεις και να λες ότι σύντομα θα ξαναμπώ μέσα σε αυτό.
Βάλε στην καθημερινότητα σου ένα σπορ που σε ευχαριστεί ακόμη και 30 λεπτά καθημερινό περπάτημα είναι μία πολύ καλή αρχή.
Μην φέρεσαι σκληρά στον οργανισμό σου ακόμη και να έχεις επιθυμήσει μια λιχουδιά μπορείς να την φας αλλά όχι καθημερινά.
Σκέψου το καλοκαίρι το μαγιό που θα ήθελες να βάλεις, τα ρούχα που θα είναι πιο αέρινα και επικεντρώσου σε αυτό φέρνοντας στο μυαλό σου την εικόνα του σώματος που θα ήθελες να έχεις.
Τέλος όταν θα ακολουθείς καθημερινά ένα υγιεινό πρόγραμμα θα μπορείς χωρίς τύψεις να το ρίχνεις και λίγο έξω όταν θα πας σε κάποιο δείπνο, πάρτι κτλ.

Να θυμάσαι όταν χάνεις κιλά αργά και σταθερά δεν πρόκειται να τα ξανά πάρεις αρκεί να ακολουθείς ένα υγιεινό πρόγραμμα χωρίς να στερείς από τον οργανισμό σου αυτά που πραγματικά χρειάζεται.