Τρίτη, 21 Αύγουστος 2018 15:25

Υγιεινές προτάσεις για ένα βραδινό γεύμα με λίγες θερμίδες

Το βραδινό γεύμα παίζει σημαντικό ρόλο για το βάρος σου, μπορεί όλη μέρα να προσέχεις και το βράδυ να πεινάς και να πέφτεις με τα μούτρα στο φαγητό.

 

Απόλαυσε ένα βραδινό γεύμα υγιεινό και με λίγες θερμίδες επιλέγοντας κάποια από τις παρακάτω προτάσεις.

- Σαλάτα με τόνο, κρεμμύδι και 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο.

- Τοστ ,με μία φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά, γαλοπούλα, μαρούλι και ντομάτα.

- Σαλάτα με κοτόπουλο, ένα παξιμάδι και 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο.

- Γιαούρτι με φρούτα, μέλι και μία χούφτα ξηρούς καρπούς.

- Δημητριακά ολικής με γάλα χαμηλό σε λιπαρά.

- Φιλέτο κοτόπουλο με 2 φλιτζάνια σαλάτα.

- Ψάρι με σαλάτα.

- Μία φρουτοσαλάτα και λίγη τριμμένη μαύρη σοκολάτα.