Τρίτη, 19 Ιούνιος 2018 08:01

3 τροφές που θα βελτιώσουν την αυτοσυγκέντρωση σου

Μήπως τώρα τελευταία έχεις παρατηρήσει ότι η αυτοσυγκέντρωση σου δεν είναι και στα καλύτερα της;


Ενίσχυσε την εντάσσοντας στην διατροφή σου τις παρακάτω τροφές.

1. Μύρτιλλα, πλούσια σε αντιοξειδωτικά και βιταμίνες ενισχύουν την μνήμη και προστατεύουν τον εγκέφαλο.

2. Αμάρανθος, πλούσιος σε βιταμίνη Β, πρωτεΐνες και αντιοξειδωτικά συμβάλλει στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου δίνοντας του την ενέργεια που χρειάζεται.

3. Καφές, η καφεΐνη που περιέχει ξυπνά τον εγκέφαλο καταπολεμώντας την κόπωση.




Φωτογραφία pixabay.com