Κυριακή, 18 Νοέμβριος 2018 01:18

Βάλε το περπάτημα στην καθημερινότητα σου και χάσε εύκολα τα περιττά κιλά

Το περπάτημα σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη διατροφή θα σε βοηθήσει να χάσεις τα περιττά κιλά που επιθυμείς.


Βρες διαδρομές που σε ευχαριστούν και περπάτησε τες. Ψάξε ακόμη και για μονοπάτια, διαδρομές με σκαλιά, ανηφόρες, κατηφόρες για να γυμνάζεις πιο πολύ γλουτούς και πόδια. Με το περπάτημα γυμνάζεις όλο το σώμα, όσο μπορείς προσπάθησε να έχεις γρήγορο βήμα και όχι αργό, μισή ώρα με 45 λεπτά καθημερινά είναι ότι καλύτερο μπορείς να προσφέρεις στον οργανισμό σου. Να έχεις μαζί σου και ένα μπουκαλάκι με νερό για να ενυδατώνεσαι.

Ενδεικτικά στα 2 χλμ. με γρήγορο βήμα (περίπου 15 λεπτά) σε σημείο που να λαχανιάζεις μπορείς να κάψεις μέχρι και 100 θερμίδες.

Ο πιο οικονομικός και ευχάριστος τρόπος για να χάσεις κιλά.